Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2017 20:20 - 100 % Лятна Ваканция!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8284 Коментари: 25 Гласове:
18

Последна промяна: 20.07.2017 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

По изключение, за пръв път това лято ще имам 100 % лятна ваканция, без работа! Всяко лято превеждам на плажа, за малко и сега да ме хванат, ала много ловко се измъкнах! И така, почивката ще е пълна! А ако не се върна, значи съм се превърнала в Русалка. Това ми е Мечта от малка! Да се радваме на чудесното синьо Лято! Добрини ви желая!

image

 




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - Снощи точно смятах, че трябва да ...
20.07.2017 20:36
Снощи точно смятах, че трябва да напиша една тролеска приказка като антитеза на Андерсеновата, защото изобщо не съм съгласна с края и. :))))))
А ти в каква русалка точно ще се превръщаш, Веси? :)))))
Поздрави. :))


Модерацията е добро решение. :)
цитирай
2. anin - Браво!
20.07.2017 20:56
Приятна почивка, и да ни покажеш готини морски снимки :)
цитирай
3. vesever - Ред, пиши, вдъхновението е голям ...
20.07.2017 21:01
Ред, пиши, вдъхновението е голям човек!
Ами, аз не знам каква Русалка ще бъда, трябва да видя Нептун какво би ми отредил, и дали въобще имам право на избор ;))

За модерацията, временно решение е, почти никога не съм имала, ала наскоро ме предупредиха, че злонамерени хора се навъртат в блога ми и реших да я сложа, не е редно да позволявам да ми цапат блога.
Поздрави и на теб, жива и здрава!
цитирай
4. zax - И на плажа Raid щи трябва, също като ...
20.07.2017 21:01
И на плажа Raid щи трябва, също като тук :))))
Дано поне твоята е пълноценна, аз отказах втора година билети за Канарите. Този път заради атм. налягане по време на полета което не би ми понесло добре. Но ... по-важна е активната почивка, пожелавам такава и на теб .... е, не кат пенсър ;))
цитирай
5. vesever - Ан, благодарско, вероятно ще по...
20.07.2017 21:02
Ан, благодарско, вероятно ще покажа, ако морето не ми отнесе главата ;))
До скоро!
<3
цитирай
6. krassko - That's Amazing !
20.07.2017 21:04
Тъкмо ще мога спокойно да те питам ако не мога да си преведа нещо ха ха ха.
цитирай
7. vesever - Закс, мен не ме хапят никакви гад...
20.07.2017 21:07
Закс, мен не ме хапят никакви гадинки, нямам обяснение защо, може би съм им горчива ))).

Е, аз само ще имам да готвя, инак мисля да почивам на макс.
И да препрочета една любима книга на Остин, от студентка не съм я препрочитала ))

Жалко за невъзможността за отидеш на Канарите, но пък дано скоро се подобрят условията и обстоятелствата, и аз ти го пожелавам!
цитирай
8. vesever - Краси, ти вече си почти по-добър от ...
20.07.2017 21:13
Краси, ти вече си почти по-добър от мен, като гледам темпото, с което напредваш...;)
Тези дни ще чета Pride and Prejudice, в оригинал, ако можеш, намери я и ти и после ще обсъждаме лексиката.
:)
цитирай
9. hloris - Веси,
20.07.2017 21:47
само така! :))
Хубаво да си починеш...и очакваме една прекрасна фотосесия от морския бряг...като русалка естествено! :)
Слънчево да ти е...най-вече на душата!
Поздрави на любимия,и нека това да е най-прекрасното лято в твоя живот,защото ти го заслужаваш! :))
Прегръщам те топло!
цитирай
10. krassko - Рано ми е още...:)
20.07.2017 21:58
Но редовно гледам филми със субтитри на английски.
Тази вечер беше "Мъже в черно 3".
Но най много се забавлявах на: "Да разкараш гаджето за 10 дни".
цитирай
11. vesever - Тони, благодаря ти :)Като нев...
20.07.2017 21:59
Тони, благодаря ти :)
Като невидяла съм за почивка, ако ме оставят цяла седмица да спя, бих спала без да ми мигне окото )))
Ще направя някоя романтична фотосесия, защо не, може и танц по изгрев слънце ;))
Благодаря, ще предам поздравите :)
Имам още час-два да си довърша текста и вече не ме свърта, но съм на финала ))

цитирай
12. rosiela - Хубава ваканция!
20.07.2017 23:26
И пак да си с нас, децата, кучетата, котките и съседите.
цитирай
13. vesever - Краси, откога искам да гледам някой ...
20.07.2017 23:29
Краси, откога искам да гледам някой хубав филм, ала нещо не успявам да намеря време...
Така-така, а скоро ще можеш и без субтитри да гледаш, и да разбираш все повече :)
цитирай
14. vesever - Роси, благодаря ти :) Ще бъда, как ...
20.07.2017 23:31
Роси, благодаря ти :)
Ще бъда, как няма :)

Куча Тали я вземаме с нас, и миналата година я водихме, голяма атракция е на плажа, иска да се бори с кучета, 4 пъти по-големи от нея. :)))
А останалите питомци ще ги хранят съседите...
цитирай
15. donchevav - О, Веси, много се радвам, като чета ...
21.07.2017 09:28
О, Веси, много се радвам, като чета за плановете ти за почивка край морето! И нека русалката в теб победи - твоята русалка природа отдавна не е тайна за никого:))) Весело изкарване - щастливо плажуване в отдих и щури игри, много теми и сюжети за нови клипчета, снимки и постинги! Русалско да ти е, приятелко!
цитирай
16. teadia - Да, много хубаво мечтаеш и си ми симпатична!
21.07.2017 18:51
Когато човек е добър си личи отдалече.
Наслаждавай се на лятото, миличка Русалке!:))))
цитирай
17. paciencia - Веси, изпуснала съм те:)))
22.07.2017 15:39
Чудесно лято ти желая, малка русалке! И не се изкушавай да превеждаш, а почивай, танцувай, радвай се на изгреви и залези както ти можеш! Наслади се на щастието! Прегръщам те!
Много хубав клип!
цитирай
18. krassko - Влязох през Мозила
22.07.2017 19:06
за да видя клипа. Русалката на Яни. Страхотна е.
Днес се наслушах на музика: по музикалния канал.
"Трейлъри в събота" и такава рубрика имат,
но освен музиката и страхотни танци.
Голямо друсане и подскачане:)

Проверих в интернет и двата канала ги има на живо, но са платени..
Алчните американци искат долари. 50 долара годишно за музиката.
Аз аз плащам на два пъти в годината по толкова за интернет и телевизия.

Весело къпане и печене!
цитирай
19. krassko - Lazy Sunday sea :)
25.07.2017 14:19
Без телефони, лаптопи и преводи. Кой като тебе?
А и за друго ти завиждам. Като превеждаш ти е все едно кое как се произнася.
Но това вече е прекалено: Postcard ...
Произнася се : Пейскод . на АЕ Ужас...
А Английското е: Пейскад. Красота...
И ако не знаеш, американците казват на асансьора - елевейтър.
Че то си е почти като Дарт Вейдър. Няма разлика :)))
Забавлявайте се и се радвайте на хубавото време.


цитирай
20. vesever - Вени, благодаря ти! Морето е к...
25.07.2017 20:40
Вени, благодаря ти!
Морето е красиво и вдъхновяващо!
Скоро ще покажа някои кадри :)
Прегръдка!
цитирай
21. vesever - teadia, благодаря ти! Прекрасно ...
25.07.2017 20:40
teadia, благодаря ти!
Прекрасно лято и на теб!
цитирай
22. vesever - Васинка, благодаря ти! Релак...
25.07.2017 20:42
Васинка, благодаря ти!
Релаксирах добре, ала сега трябва пак да се стягам...бачкането ме очаква, че и ме позатрупаха пак и отново с поръчки. Което е добре, няма да се оплаквам,я!
Прегръдка!
цитирай
23. vesever - Краси, вярно, кой като мен! Пров...
25.07.2017 20:48
Краси, вярно, кой като мен! Проветрих си главата стабилно.
Напоследък ми се иска да почна да работя и нещо друго, да не е на компа, за да мога повече да се разведрявам. Но засега нямам идея.
Е, обичам си преводите и не бих се отказала от тях, но ми се иска повече почивка.
5 дни ми бяха малко, след месец - пак!
Е, аз не мисля за произношение, когато превеждам, освен ако не е устен превод, обаче имам много смахнат проблем, когато ми трябва лексика на немски, ми идва на английски и обратното - това си е практика, особено когато съм уморена, а трябва да мина от един към друг език, и ми е нужно малко време да "превключа". Та, и моята не е лесна ;))
цитирай
24. rosiela - Хареса ти на тебе на плажа
26.07.2017 00:07
и не искаш да се върнеш, ама няма ка-а-а-а-ак....
цитирай
25. vesever - Росита, наистина не ми се връщаше. . ...
26.07.2017 08:41
Росита, наистина не ми се връщаше...по цял ден почивка, това никога не е било!
И спахме под открито небе на самия морски бряг. Първите нощи в палатката, последните 2 нощи под открито небе. Невероятно усещане - толкова уютно и романтично!
В края на август пак ще забегнем, за по-дълго...а дотогава с мръсна газ бачкане.
Ние и през зимата ходим на морето, по моя инициатива, от години водя децата така, почти всеки сезон сме там. Направо не мога без морето.
Така е то, с Русалките под прикритие....;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043841
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол