Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2017 09:17 - Господ не дава така както света дава
Автор: dartanjan Категория: Други   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.05.2017 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Йоан глава 14     "22 Юда (не Искариотски) му казва: Господи, по коя причина ще явиш Себе Си на нас, а не на света?     23 Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.     24 Който не Ме люби не пази думите Ми; и учението, което слушате, не е Мое, а на Отца, Който Ме е пратил.     25 Това ви изговорих докато още пребъдвам с вас.     26 А Утешителят, Светият Дух, когото Отец ще изпрати в Мое име, той ще ви научи на всичко, и ще ви напомни всичко, което съм ви казал.     27 Мир ви оставям; Моя мир ви давам; Аз не ви давам както светът дава. Да се не смущава сърцето ви, нито да се бои.     28 Чухте как Аз ви рекох, отивам си, и пак ще дойда при вас. Ако Ме любехте, бихте се зарадвали за гдето отивам при Отца; защото Отец е по-голям от Мене.     29 И сега ви казах това преди да е станало, та когато стане, да повярвате.     30 Аз няма вече много да говоря с вас, защото иде князът на [този] свят. Той няма нищо в Мене;   31 но това става, за да познае светът, че Аз любя Отца, и че както Ми е заповядал Отец, така правя. Станете, да си отидем оттук."

  Ако сърцето ви принадлежи на този свят, това значи, че е все още плътско. Но плътското сърце тегли човек далече от Бога. То търси Земното и променливите във времето земни морални стандарти, вместо небесното. То ще ви принуждава да трупате съкровища на тази Земя, напоена от кръвта на убитите заради вечната Божия правда и заради човешкото беззконие, което е лиспа на любов към Бога и ближният, поради което е натрупана за огън, за да бъде изгорена след приключване на Божият Съд. И да се надявате на човешки спасители, за да намирате само хора надянали овчи кожи, а от вътре вълци грабители. Защото спасители сред хората няма. И няма свети сред хората. Всички сме грешници и няма нито един, който да се похвали пред Бога. Търсете небесното царство и неговите морални стандарти , които са вечни и непроменими, като вечният Бог. На хората не им трябва гордост, а дейно покаяние, смирение пред правдата на Господа и освещение по Неговата воля. 
Нашият истински Спасител е само един. Божият Син, Който  дойде на света за да проповядва словото на Отца за правда, милост, изкупление и надежда. Да покаже как трябва да живеем според Божията воля. Той изпълни докрай закона на Отца и сам бегрешен стана жертвен Агнец, за да плати цената за нашето изкупление, за да не погине нито един който вярва в Него, но да има вечен живот. Изобличи заблудителите на този свят, изкара на показ техните користи, смири се съвършено пред волята на Отца и въпреки че имаше Божествена власт, позволи на неговите хулители и врагове да посегнат на най-святото. Но светият не може да умре, защото святостта е същността на живота. Искрата която дава живот и смисъл. Дори на кръста Исус спасяваше грешници. Дори в смъртта спази Божият закон, изчака да премине святата събота на Господа и възкръсна в неделя, за да се възвиси и застане до Отца. И ще се върне на Земята в сила и слава с мощна армада небесни ангели, за да въздаде на всеки според вярата и делата и да вземе своите в Небесното царство, където им е приготвил обиталища.   



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dartanjan
Категория: Политика
Прочетен: 281697
Постинги: 310
Коментари: 106
Гласове: 158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031