Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2017 06:44 - По повод темата за "Иконата на Божият майка"
Автор: dartanjan Категория: Други   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 27.03.2017 06:47


 Бог е любов, но и гарантирана справедливост. Защото любов без справедливост и свободна воля е невъзможна.    Това на снимката не е християнство, а класическо езичество. Божият майка няма божествен статут в Библията, и не може да помогне на никой човек, понеже тя самата спи несъзнателно в гроба и чака възкресението като всеки друг смъртен човек. Тя няма никакъв принос за качествата на Спасителят ни Исус Христос, понеже преди тя да се роди Той е бил и е основал Земята. Единственият ходотай пред Бога е Божият Син.   Йоан 14 глава
 
"5 Тома Му казва: Господи, не знаем къде отиваш; а как знаем пътя? 6 Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене. 7 Ако бяхте познали Мене, бихте познали и Отца Ми; отсега Го познавате и сте Го видели. 8 Филип Му казва: Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е. 9 Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; как казваш ти: Покажи ми Отца? 10 Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела. 11 Вярвайте Ме, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела. 12 Истина, истина ви казвам, който вярва в Мене, делата, които върша Аз, и той ще ги върши; защото Аз отивам при Отца. 13 И каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина. 14 Ако поискате нещо в Мое име, това ще сторя. 15 Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди. 16 И Аз ще поискам от Отца, и Той ще ви даде друг Утешител, за да пребъдва с вас до века. 17 Духът на истината, когото светът не може да приеме, защото го не вижда нито го познава. Вие го познавате, защото той пребъдва във вас, и във вас ще бъде. 18 Няма да ви оставя сираци; ще дойда при вас."



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dartanjan
Категория: Политика
Прочетен: 283673
Постинги: 310
Коментари: 106
Гласове: 158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930